Інтерактивні технології навчання
у початкових класах
Для Для сучасної освіти XXl ст. характерним є пошук нових педагогічних можливостей, що пов'язано, насамперед з відмовою від традиційного навчання та виховання, з ідеєю цілісності педагогічного процесу як системи, що спирається на теорії загально-людДля сучасної освіти XXl ст. характерним є пошук нових педагогічних можливостей, що пов'язано, насамперед з відмовою від традиційного навчання та виховання, з ідеєю цілісності педагогічного процесу як системи, що спирається на теорії загально-людських цінностей, гуманізації, особісністо орієнтованого підходу, пріоритету суб'єкт - суб'єктних відносин. Традиційна система освіти не може претендувати на таку дидактичну технологію, яка здатна була б сьогодні забезпечити соціальне замовлення суспільства щодо навчання і виховання підростаючого покоління.
Сучасна педагогіка все частіше звертається до дитини як суб'єкта навчальної діяльності, як до особистості, що прагне до самовизначення і самореалізації. Педагогіка суб'єктивних стосунків завойовує все більше прихильників і всі прогресивні освітні технології в більшій чи меншій мірі спрямованості на реалізацію цієї мети.
Сьогодні не може бути педагогічно грамотним учитель без вивчення всього арсеналу освітніх технологій, вироблених наукою і педагогічною практикою в Україні та за її межами. Першоджерелом модернізації шкільної освіти є модернізація уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу. Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів. А разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою.
Цілі і завдання інтерактивного навчання:
• розширення пізнавальних можливостей учнів, зокрема у здобуванні, аналізі та застосуванні інформації з різних джерел;
• можливість перенесення отриманих умінь, навичок та способів діяльності на різні предмети та позашкільне життя учнів;
• формування глибокої внутрішньої мотивації.
Слово «інтерактив» прийшло до нас з англійської від слова. «Іnteract», де «іnter» взаємний і «act»— діяти. Таким чином інтерактивний — здатний до взаємодії, діалогу.
Творчий звіт
Наумович Марія Миколаївна
Освіта: вища
Категорія: спеціаліст І категорії
Стаж роботи: 18 р
Курсова підготовка: 2018
Педагогічне кредо:
Не навчайте дітей так, як навчали вас, бо вони народилися в інші часи.
Народна мудрість
Проблемна тема:
Сформованість навичок читання – основа читацької компетентності.
У своїй діяльності використовую педагогічні технології :
традиційного навчання;
особистісно орієнтованого;
ігрові технології навчання;
проектні технології;
інтерактивного навчання.
§
Немає коментарів:
Дописати коментар